design own website

Kerékpárral Kőszegen

Gondoltuk körbebiciklizzük a kőszegi hegyet, íme így sikerült:

kőszeg, kerékpár, erdő, kirándulás, biciklivel
Kora délután indultunk az Erdei tornapálya mellől a félnaposra tervezett kerékpártúránkra. Egyikünk sem volt rutinos használója a kétkerekűeknek, de gondoltuk egy próbát megér a dolog. Az volt a terv, hogy a tornapálya mellől indulva eljussunk az Írott-kőre, majd a Kendigen át az Óházhoz, Hétforráshoz, majd vissza az autóig a tornapályához. Annyit elöljáróban, hogy kissé azért másképp alakult a kirándulás.
terv út, kőszeg
A Terv úton haladtunk Velem irányába, ahol semmi gondunk nem volt, hiszen szinte végig lejtett az út, néha kellett csak tekerni. Már innen is szép kilátásban volt részünk.
gyertyánkút, forrás, kőszeg, erdő
A Gyertyán kútnál töltöttünk magunknak friss, hideg vizet, majd folytattuk tovább az utunkat, a nem messze lévő Szent Vid kápolnához.
szent vid kápolna kőszeg
A Szent Vidnél kissé lepihentünk, persze megnéztük innen is a kilátást.
kőszeg írott kő ösvény
Ez a kép már az Írott-kőre felvezető gyalogút felénél készült.
írott kő
Felértünk az Írott-kőre! Hangulatos felhők fedték az eget, de szerencsére nem esett (még)...
kendig hegy
Leérve az Írott-kőről a Kendig hegy volt a következő célpontunk. Innen jól látszik mind Ausztria, mind Magyarország.
kilátás kendig ausztria kőszeg
Kilátás a Kendigről Ausztria irányába. Itt még nem tudtuk, hogy két percen belül szakadni fog az eső...
eső kőszeg
Próbálunk menedéket találni a szakadó esőben. Hiába a sűrű növényzet, nem véd teljesen. Szerencsére egyikünknek eszébe jutott, hogy nem olyan messze van egy vadászles, így otthagyva a bicikliket elkezdtünk rohanni a les felé. Természetesen a lesnek hiányzott a teteje, de alatta megbújva egész jól átvészeltük a következő 5 percet, amíg végre elállt.
kőszeg
Mondhatni csuromvizesen, de folytattuk az utat, hiszen nagyon nem is tehettünk mást... Szerencsére azért nem volt hideg, így táskáinkat a hátunkról a mellkasunk irányába fordítva, hogy kissé óvjon a menetszéltől, már gurultunk is tovább.
bicikli kőszeg hegy erdő túra kirándulás kerékpár
Azt a döntést hoztuk, hogy nem kockáztatva egy tüdőgyulladást az autó felé vesszük az irányt.

A túra nem úgy sikerült, ahogy terveztük, de talán ettől volt igazán izgalmas. Megküzdöttünk a dombokkal, bár túlzás lenne azt mondani, hogy sose toltuk a bicikliket..., egy hirtelen jött zivatart is úgy ahogy megúsztunk, bemenekülve egy vadászles alá, illetve még csak betegek se lettünk utána. Kőszeg, főleg a kőszegi hegy nekünk egy óriási játszótér most már évek óta, ami mindig tud újat mutatni, ahol mindig jól érezzük magunkat. Ez a nap is egy fejthetetlen kalandként marad meg bennünk.

Foglalj nálunk szállást, használd a szöveges térképeinket, vagy ingyenes buszjáratunkat és fedezd fel Kőszeget

Film Kőszegről

Kőszeg legszebb és legérdekesebb helyei
Gyönyörű felvételek Kőszegről és a kőszegi hegyről. Sok érdekesség kiderül a filmből.

Közel 30 kőszegi látnivaló

Kőszeg látnivalói fényképekkel, videókkal, rövid történetekkel és pontos térképekkel. Saját magunk készített tartalmak Kőszegről.

kőszeg kirándulás szállás andalgó

Kisbuszos túrák Kőszegen!

Május elsejétől, szeptember végéig érhető el ez a lehetőség vendégeink részére (hétfő és péntek között), mely jelenleg NEM jár plusz költséggel.

10% kedvezmény éttermekben

Vendégünkként kedvezményesen fogyaszthatsz partnereinknél. Pizzázó, étterem, vendéglő is vár Téged, lentebb megtalálod a listát: