free bootstrap builder

Téli kirándulás a kőszegi hegyen

Megnéztük a Kendig-hegyet.

A tél még nem ok arra, hogy otthon maradjunk, így fogtuk magunkat és elindultunk a Kőszegi-hegységhez tartozó Kendig-hegyre!

A Kendig-hegyet az Írott-kő irányába találjuk, egész pontosan ugyanabban a parkolóban kell megállnunk, mintha az Írott-kő kilátóhoz készülnénk. (Pontos térkép itt.) Letettük az autót és nekivágtunk az innen nem messze található Kendignek.

Hörmann-forrás parkoló az Írott-kő előtt
kőszeg, erdő, tél, hó, kendig
Fenyőerdőn át vezet az út a Kendig-csúcsra!
Kendig, Kőszeg, hó
Néhány perc séta után meg is pillantjuk a fenyőerdő végét, itt olyan érzésünk van mintha felértünk volna az égbe.
Kendig, Kőszeg, kilátás, látnivaló
Itt már fenn vagyunk a Kendigen, egyik oldalt Magyarország, másik oldalt Ausztria. Olyan mintha egy nagy hídon állnánk.
ausztria, kilátás, kőszeg
Ausztria irányában párolognak a hegyek, olyan mintha egy egy felhőből emelkednének ki. Sajnos a kép ezt nem adja vissza...
szikla, kőszeg, erdő, kilátás
Kissé továbbmentünk az általunk csak Meditációs sziklának nevezett helyhez. Innen nézhetjük Ausztria hófedte hegyeit, illetve a Fertő-tó is látszik innen. (és ez is Kőszeg...)
kilátás, erdő, kőszeg
Visszapillantunk érkezésünk irányába a Meditációs szikláról. Hihetnénk, hogy óriási nagy utat tettünk meg amíg ideértünk, de ez nem így van. Autóval mentünk kb 20 percet (nem a táv nagy, hanem az erdei utakon nem lehet gyorsan menni), majd gyalogoltunk kb 15 percet és már a sziklánál is voltunk.

Foglalj nálunk szállást, használd a szöveges térképeinket, vagy a jelenleg ingyenes buszjáratunkat és fedezd fel Kőszeget! :)

Film Kőszegről

Kőszeg legszebb és legérdekesebb helyei
Gyönyörű felvételek Kőszegről és a kőszegi hegyről. Sok érdekesség kiderül a filmből.

Közel 30 kőszegi látnivaló

Kőszeg látnivalói fényképekkel, videókkal, rövid történetekkel és pontos térképekkel. Saját magunk készített tartalmak Kőszegről.

kőszeg kirándulás szállás andalgó

Kisbuszos túrák Kőszegen!

Május elsejétől, szeptember végéig érhető el ez a lehetőség vendégeink részére (hétfő és péntek között), mely jelenleg NEM jár plusz költséggel.

10% kedvezmény éttermekben

Vendégünkként kedvezményesen fogyaszthatsz partnereinknél. Pizzázó, étterem, vendéglő is vár Téged, lentebb megtalálod a listát: